KONFERENCJA

Innowacyjne projekty w obszarze kapitału ludzkiego

Konferencja People Innovation to zwieńczenie trwającego od maja 2021 r. konkursu o tej samej nazwie. Co więcej, to wydarzenie propagujące innowacyjność w organizacjach i prezentujące najlepsze innowacyjne praktyki stosowane przez managerów. 

Uczestnicy konferencji People Innovation, która odbędzie się online 12 października 2021 r., posłuchają 10 finalistów konkursu People Innovation. Zaprezentują oni zgłoszone innowacyjne projekty w obszarze kapitału ludzkiego, których preselekcji dokona kapituła ekspertów.

Trójka zwycięzców zostanie wyłoniona podczas konferencji

Każdy uczestnik konferencji będzie głosować na najlepszy, jego zdaniem, projekt. Trójka zwycięzców zostanie wyłoniona podczas konferencji, a wyniki głosowania oraz przyznane nagrody zostaną ogłoszone pod koniec wydarzenia. 

Konferencja “People Innovation” to również spotkanie z charyzmatycznymi i pełnymi pomysłów prowadzącymi, którzy swoim uśmiechem i słowem uświetnią całe wydarzenie. Alina Michałek i Artur Dzięgielewski to praktycy w obszarze pracy z ludźmi, ale i pomysłodawcy kilku innowacyjnych projektów. Artur jest chociażby laureatem konkursu Top HR Manager in Action w 2019 roku, podczas którego prezentował autorski, innowacyjny projekt “System pochwał pracowniczych”, Alina z kolei to ekspertka HR z niemal 15-letnim doświadczeniem. Jest gospodynią cyklu webinarów dla HR-owców HRlink i Goldenline, a także odpowiada za wiele projektów HR i inspiracji HR-owych w systemach HRlink.

3 inspirujące prelekcje

Oprócz prezentacji finałowych projektów konkursowych uczestnicy wysłuchają 3 inspirujących prelekcji

Gra w innowacje. Rzecz o przewadze odnowienia i renowacji nad wymyślaniem nowego

Zdarza się, że ludzie w biznesie pytani o innowacje mówią o spektakularnych, nowych konceptach zmieniających świat i dających poklask. Tymczasem codzienna innowacja bywa skromna. Kładzie nacisk na użyteczność, a nie sławę. Zawsze wymaga od ludzi pewnych postaw, bez których trudno jest wyjść ze starego sposoby myślenia i spojrzeć na sprawy inaczej, by choć odrobinę coś odnowić lub zmienić. Porozmawiamy zatem o tym:

  • Czym jest innowacja w biznesie;
  • Dlaczego, zanim poszukasz nowych pomysłów, warto uważnie posprzątać – w sobie;
  • Gry o zaufanie – w co grają innowatorzy „od ludzi”.

Joanna Malinowska-Parzydło – doświadczony praktyk biznesu. Executive Partner w firmie doradczej Younicorn. #WspieraLiderów w zarządzaniu kluczowymi dziś aspektami biznesu: #KapitałZaufania, #MarkaOsobista #Zaangażowanie #StrategiaKomunikacji, #Wartości #Przywództwo. Architekt marki zespołów, marki kobiecego przywództwa oraz programów mentoringowych. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Wprowadziła tematykę reputacji i silnej marki osobistej w polskie realia. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” oraz „Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach.” Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu oraz think tanku HR Influencers. Mentor i coach. Wykładowca MBA. #SpełnionaKobieta z apetytem na nieustanny rozwój. Obecnie buduje startup technologiczny.

Networking katalizatorem innowacji

Innowacje nie powstają w próżni, powstają w głowach ludzi. I to wcale nie pojedynczych osób. Kiedy prześledzi się historię największych odkryć naukowych i wynalazków jasno widać, że innowacje powstają w wyniku rozmów i wzajemnych inspiracji.A do tego potrzebna jest otwarta komunikacja zarówno wewnątrz organizacji jak i w ekosystemach wokół nich. Jak zadbać o takie relacje? Jak je wzmocnić? Zapraszam na wystąpienie.

Grzegorz Turniak – inspirujący mówca, mentor, networker. Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu i Social Mediów. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska. Obecnie jest prezesem spółki szkoleniowo – doradczej Akademia Rekomendacji. Prowadzi:  #EventOnboarding #SesjePozytywnychRelacji na eventach, szkolenia: #LinkedInOnBoarding, Employee i Social Selling. Został wybrany jednym z “10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018 i 2019“.

Jak zaprojektować swoją własną ścieżkę rozwoju?

Kariera, rozumiana jako własna ścieżka rozwoju, może przynieść wiele satysfakcji. Jeszcze ciekawsza okaże się, jeśli połączymy ją z rozwojem naszych talentów. Świadomi tego, w czym jesteśmy dobrzy, w jaki sposób lubimy pracować i czy lepiej odnajdujemy się w zespole czy pracy indywidualnej, zapewnia harmonię, tak potrzebną przy pięciu się w górę. Czy można zdobyć talent? Skąd wiemy, że wybraliśmy dla siebie właściwą ścieżkę? Czy w ogóle da się zaprojektować karierę? Posługując się najnowszymi rozwiązaniami udowodnię, że tak i pokażę, w jaki sposób.

Magdalena Linke-Koszek jest młodą bizneswoman, prawniczką, założycielką autorskiego magazynu modowego Sezon Mag i twórczynią Her impact – platformy, która pomaga ambitnym kobietom odkryć swój potencjał, poradzić się ekspertów i odnaleźć na rynku pracy. Jest także laureatką nagrody Kobieta Roku Glamour w kategorii Biznes, jedną ze 100 Kobiet Biznesu wyróżnioną przez magazyn Puls Biznesu oraz nominowaną do nagrody ELLE Style Awards. Swoje doświadczenie zdobywała w pracy jako prawniczka w Parlamencie Europejskim a następnie w różnych korporacjach w Europie i Azji, doskonaląc strategię i prowadząc złożone operacje. Ma bogate doświadczenie w zakresie udoskonalania procesów w firmach. Jej podejście powoduje, że wiele przedsięwzięć rozwija się i wchodzi na rynek bardzo dynamicznie. Dodatkowo Magdalena pisze doktorat z prawa i jest młodą mamą, która udowadnia, że da się połączyć macierzyństwo z pracą.

Program

Zobacz, co ciekawego przygotowaliśmy dla Ciebie podczas konferencji People Innovation organizowanej przez SmartLunch przy współpracy z HRlink i Goldenline.

Podczas naszego spotkania zobaczysz nie tylko prelekcje TOP10 uczestników konkursu People Innovation. Zaprosimy Ciebie także na spotkanie z najciekawszymi trendami i wyzwaniami w świecie HR. Nie możesz się już doczekać? My też! Kup już teraz swoją wejściówkę na nasze wydarzenie online, które odbędzie się we wtorek 12 października 2021 r.

Plan konferencjiO której?
Rozpoczęcie konferencji8:30
Alina Michałek i Artur Dzięgielewski: Rozpoczęcie konferencji8:30-9:00
Joanna Parzydło-Malinowska: Gra w innowacje. Rzecz o przewadze odnowienia i renowacji nad wymyślaniem nowego9:00-9:30
Przerwa9:30-9:40
Prezentacja projektów konkursowych nr 1 – 49:40-11:00
Przerwa11:00-11:10
Prezentacja projektów konkursowych nr 5 – 711:10-12:10
Przerwa12:10-12:40
Prezentacja projektów konkursowych nr 8 – 1012:40-14:10
Przerwa14:10-14:20
Wyjaśnienie zasad głosowania na projekty z finałowej dziesiątki14:20-14:30
Głosowanie publiczności14:30-14:40
Grzegorz Turniak: Networking katalizatorem innowacji14:40-15:10
Magdalena Linke-Koszek: Jak zaprojektować swoją karierę?15:10-15:40
Przerwa15:40-16:10
Obrady kapituły konkursowej – podliczenie głosów i komisyjne ustalenie zwycięzcy konkursu oraz laureatów na miejscu II oraz III15:40-16:10
Prezentacja wyników konkursu 16:10-16:45
Wystąpienie zwycięzcy konkursu16:45-16:55
Pożegnanie gości i zakończenie wydarzenia17:00

Nie czekaj! Już teraz KUP BILET na konferencję online People Innovation

Regulamin konferencji

Regulamin konferencji „People Innovation”

§1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konferencja pod nazwą „People Innovation”, zwana dalej „Konferencją”.
  2. Organizatorami Konferencji (dalej jako: Organizatorzy) są:

a)   SmartLunch sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kutnowskiej 1-3, 53-135 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS nr 0000531626, o kapitale zakładowym w wysokości 136 500,00 PLN, NIP 8943057495, reprezentowana przez Pana Mateusza Tałpasza – Prezesa Zarządu,

b) HRlink sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, przy al. Wojska Polskiego 8, 70-471 Szczecin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000431372, o kapitale zakładowym w wysokości 9.520,00 PLN, NIP 8513164774, reprezentowana przez Pana Arkadiusza Kuchto – Prezesa Zarządu,

c) GOLDENLINE SP. Z O.O. z siedzibą w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 8, 70-471 Szczecin, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000241921, o kapitale zakładowym w wysokości 3.221,000,00 PLN, NIP 5262891445, reprezentowana przez Pana Arkadiusza Kuchto – Prezesa Zarządu,

3. Konferencja “People Innovation” odbędzie się w dniu 12.10.2021 roku w godzinach 8:30-17:00. Harmonogram Konferencji jest dostępny w Serwisie Internetowym Konferencji pod adresem www.peopleinnovation.pl (dalej jako: „Serwis Internetowy Konferencji”).

4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian harmonogramu Konferencji, w szczególności godzin trwania Konferencji oraz zmian prelegentów, aż do dnia jej rozpoczęcia, jeżeli pomimo zachowania należytej staranności pierwotny program Konferencji okaże się niemożliwy lub istotnie utrudniony do zrealizowania np. na skutek zdarzeń będących poza kontrolą Organizatorów.

5. Organizator poinformuje o zmianach harmonogramu Konferencji, o których mowa w pkt. 4 za pomocą komunikatów, które będą dostępne w Serwisie Internetowym Konferencji.

6.  Uczestnikami Konferencji mogą być zarówno osoby biorące udział w poprzedzającym ją konkursie pn. „People Innovation” jak i osoby trzecie zainteresowane tematyką Konferencji (dalej jako: „ Uczestnik” lub „Uczestnicy”).

§2

REJESTRACJA I UDZIAŁ W KONFERENCJI

  1. W celu wzięcia udziału w Konferencji Uczestnik ma obowiązek zaakceptowania postanowień niniejszego regulaminu, dokonania rejestracji za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego w Serwisie Internetowym Konferencji oraz opłacenia biletu.
  2. Jeżeli rejestracji dokonuje osoba inna niż Uczestnik (zwana dalej: „Kupującym”), ponosi ona odpowiedzialność za prawdziwość przekazywanych informacji i powinna posiadać upoważnienie do przekazania Organizatorom danych osobowych Uczestnika. Kupujący zobowiązuje się, że zgłoszeni przez niego Uczestnicy zapoznają się z niniejszym regulaminem i będą go przestrzegać.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych Uczestnika podczas rejestracji.
  4. Zakup biletu odbywa się poprzez platformę obsługującą sprzedaż biletów pod adresem www.evenea.pl  przy użyciu jednej ze wskazanych tam form płatności.
  5. Zakup biletu możliwy będzie w dniach: od dnia 17.05.2021 do dnia 10.10.2021 włącznie lub do wyczerpania miejsc.
  6. Ceny biletów wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto zawierającymi wszystkie składniki cenotwórcze, w tym podatek VAT.
  7. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty ceny biletu obowiązującej w momencie składania Zamówienia.
  8. Szczegółowe informacje na temat wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji są zamieszczone na stronie Serwisu Internetowego Konferencji.
  9. Kupujący pozostaje zobowiązany do zapłaty opłaty w pełnej wysokości niezależnie od faktycznego udziału Uczestnika w Konferencji.
  10. Brak uregulowania należności za udział w Konferencji upoważnia Organizatorów do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
  11. Zgłoszenie reklamacji, o której mowa w § 6 Regulaminu nie uprawnia Kupującego do wstrzymania się z płatnością opłaty za udział w Konferencji.
  12. Kupującemu zawierającemu umowę sprzedaży biletów poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  13. W celu potwierdzenia dokonanych wpłat wystawiona zostanie faktura.
  14. Na życzenie Uczestnika Organizator może wystawić fakturę za uczestnictwo w Konferencji. Dane do wystawienia faktury, muszą być zgodne z danymi podmiotu wnoszącego opłatę za konferencję i należy je dostarczyć do Organizatora drogą elektroniczną poprzez formularz rejestracyjny do dnia zakończenia przyjmowania opłat. Faktura za zakupiony bilet zostanie dostarczona na wskazany podczas rejestracji adres korespondencyjny, a jeżeli zgłaszający wyrazi na to zgodę, drogą elektroniczną na adres e-mail, w terminie 14 dni od daty zakupu.
  15. Udział w Konferencji dla Organizatorów, Fundatorów nagród, Partnerów, Prelegentów, Członków Kapituły oraz 10 finalistów Konkursu “People Innovation” jest bezpłatny.
  16. Każdy Fundator nagrody, Partner oraz Prelegent na wydarzeniu “People Innovation” może zgłosić maksymalnie 2 osoby do bezpłatnego udziału w Konferencji.
  17. Udział w Konferencji online będzie możliwy wyłącznie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę Clickmeeting (www.clickmeeting.com).

§3

 DANE OSOBOWE

  1. SmartLunch sp. z o.o. z/s we Wrocławiu, ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław, KRS 0000531626, NIP 8943057495 jako organizator Konferencji jest administratorem danych osobowych nabywców biletów oraz Uczestników Konferencji podanych w formularzu zgłoszeniowym (zwanym dalej Administratorem).
  2. Respektując obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000, zwaną dalej Ustawą) i inne właściwe przepisy o ochronie danych osobowych, zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych od Państwa danych osobowych.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji i umożliwienia Państwu uczestnictwa w Konferencji oraz promocji tego wydarzenia i jego organizatorów, w tym w szczególności:

a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji zawartej z Państwem umowy o udział w Konferencji lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy;

b) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia prawnego obowiązku związanego z wystawianiem i przechowywaniem dokumentów oraz faktur za świadczone bądź zlecane przez Administratora usługi oraz realizacji uprawnień posprzedażowych, w tym także w związku z dochodzeniem roszczeń oraz realizowania innych obowiązków prawnych.

c) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu wykonywania marketingu bezpośredniego,

d) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO na podstawie odrębnie udzielonej przez Państwa zgody — w przypadku jej udzielenia — w celu przesyłania informacji handlowych.

4. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Wszelkie zapytania, wnioski, skargi dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, zwane dalej Zgłoszeniami, należy kierować na następujący adres e-mail Inspektora Ochrony Danych Jakuba Szajdzińskiego: iod@smartlunch.pl  lub w formie pisemnej na następujący adres Administratora: ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów wymienionych w pkt. 3 powyżej.

6. Administrator przetwarza dane osobowe przez czas niezbędny do osiągnięcia ww. celów. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy niż wskazany w zdaniu poprzedzającym, w przypadku gdy takie uprawnienie lub obowiązek nałożony na Administratora wynika ze szczególnych przepisów prawa lub z prawnie uzasadnionego interesu Administratora. W szczególności dane przetwarzane na podstawie odrębnej zgody, będą przetwarzane do czasu cofnięcia tej zgody.

7. Źródłem przetwarzanych przez Administratora Danych Osobowych są uczestnicy wydarzenia, tj. osoby, których dane dotyczą.

8. Dane osobowe nie podlegają profilowaniu, nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

9. Dane osobowe mogą być udostępniane Współorganizatorom konferencji (HRlink sp. z o. o. oraz Goldenline sp. z o.o.) w zakresie realizacji celów wymienionych w pkt. 3 powyżej.

10. Dane osobowe mogą być powierzane do przetwarzania, na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

11. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, ma prawo do:

a) bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych, o którym mowa w art. 12 RODO,

b) dostępu do swoich danych osobowych, o którym mowa w art. 15 RODO,

c) poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO,

d) usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), o którym mowa w art. 17 RODO,

e) ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO,

f) przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO,

g) wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych, o czym mowa w art. 21 RODO,

h) w przypadku podstawy prawnej, o której mowa w pkt. 10 lit. d powyżej – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

i) niepodlegania profilowaniu, o którym mowa w art. 22 w zw. z art. 4 pkt 4 RODO,

j) wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), o którym mowa w art. 77 RODO, z uwzględnieniem zasad korzystania i realizowania tych uprawnień wynikających z przepisów RODO.

12. Jeżeli osoby, których dane są przetwarzane przez Administratora chcą skorzystać ze swoich praw, o których mowa w pkt. 11 powyżej, proszę przesłać wiadomość drogą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazany w pkt. 4 powyżej.

§4

PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

1.    Prelegenci, Finaliści Konkursu, Partnerzy Konferencji, Fundatorzy nagród oświadczają, że:

a) posiadają prawa własności intelektualnej w tym prawo do publicznego udostępnienia prezentowanych przez siebie podczas Konferencji materiałów,

b) prezentowane treści nie naruszają niczyich praw ani nie są sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami,

c)   poprzez udostępnianie prezentowanych materiałów za pośrednictwem Serwisu Internetowego Konferencji i/lub poczty elektronicznej wyrażają zgodę na utrwalenie, redagowanie i dalsze rozpowszechnianie tych materiałów przez Organizatorów w zakresie ograniczonym do celów informacyjnych oraz promocyjnych Konferencji, a także przez pozostałych Prelegentów oraz Uczestników Konferencji w zakresie ich osobistego użytku. 

2. Zarówno Kupujący jak i Uczestnik, Prelegent, Fundator Nagrody, Finalista Konkursu jak i Partner Konferencji oraz każda inna osoba mająca dostęp do Serwisu Internetowego Konferencji, zobowiązana jest do powstrzymania się od kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, przedruku, transmitowania lub wykorzystywania w jakikolwiek inny sposób materiałów pochodzących z Konferencji do celów komercyjnych bez pisemnej zgody Organizatorów albo innej osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do tych materiałów, z wyjątkiem korzystania z tych Materiałów w ramach dozwolonego użytku, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

3. Naruszenie postanowień punktu poprzedzającego mogłoby stanowić naruszenie prawa, a tym samym stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego lub karnego przeciwko osobom lub podmiotom dopuszczającym się takich praktyk.

§ 5

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Konferencja jest usługą świadczoną drogą elektroniczną poprzez transmisję sygnału audio i wideo.
  2. Do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na warunkach określonych w formularzu zgłoszeniowym i niniejszym regulaminie dochodzi z chwilą otrzymania przez Organizatorów od kupującego uzupełnionego formularza zgłoszeniowego.
  3. W celu odbioru transmisji Konferencji Uczestnik powinien dysponować:

a) komputerem z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, wyposażonym w ekran i głośniki pozwalającym na dostęp do sieci Internet;

b) dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 512 kbps + 2 Mbps;

c) aktualną wersją przeglądarki Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera;

d) w przypadku Organizatorów, Partnerów, Prelegentów oraz Finalistów Konkursu – mikrofonu oraz słuchawek.

4. Jeżeli Organizator w trakcie transmisji Konferencji udostępnia funkcję czatu, Uczestnik może kontaktować się z pozostałymi uczestnikami poprzez ten czat za pomocą wiadomości tekstowych.

5. W celu odbioru transmisji sygnału audio i wideo z Konferencji Uczestnik klika w link, który zostanie udostępniony przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na 2 dni przed jej rozpoczęciem.

6. Udział w Konferencji może wiązać się z koniecznością poniesienia przez Uczestników dodatkowych opłat naliczanych przez podmioty zapewniające Uczestnikom dostęp do sieci Internet.

7. Organizatorzy zastrzegają, że korzystanie z usług objętych regulaminem może wiązać się ze standardowym ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Uczestnikom, przedsięwzięcie odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.

8. Organizatorzy korzystają we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej zapewniając bezpieczeństwo przesyłanych i odbieranych danych. 

§ 6

REKLAMACJE

1.    Kupujący może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: kontakt@peopleinnovation.pl, a także pocztą na adres SmartLunch Sp. z o.o. ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław

2.    Reklamacje mogą być składane nie później, niż 14 dnia po zakończeniu Konferencji. W przypadku złożenia reklamacji pocztą o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Termin ten nie dotyczy konsumentów.

3.    Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:

a) oznaczenie Kupującego – imię i nazwisko/nazwę, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy,

b) przedmiot reklamacji,

c) wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.

4.    Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania.

5.    Uczestnicy i kupujący będący konsumentami mają również możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§7

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W trakcie Konferencji, Uczestnicy zobowiązani są stosować się do poleceń Organizatorów.
  2. Wygłaszane w trakcie Konferencji tezy i poglądy są poglądami wygłaszającego prelegenta i Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ich formę ani treść merytoryczną. W szczególności zabrania się jednak wykorzystywania świadczonej przez Organizatora usługi w celu dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym wygłaszania tez i poglądów nawołujących do nienawiści lub dyskryminacji jakichkolwiek osób na tle rasowym, kulturowym, etnicznym, wyznaniowym, światopoglądowym lub ze względu na płeć. Ponadto niedopuszczalne jest propagowanie ideologii i symboliki związanej z ustrojami totalitarnymi.
  3. Uczestnicy przyjmują do wiadomości, iż w przypadku stwierdzenia przez Organizatorów naruszenia zapisów niniejszego regulaminu, Organizatorzy mają prawo odmówić prawa do udziału w Konferencji.
  4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian postanowień niniejszego regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji. Przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez Uczestnika chyba, że wyrazi on zgodę na stosowanie do zawartej z nimi umowy nowej wersji regulaminu albo wprowadzenie zmian w regulaminie wynika z konieczności jego dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa obowiązujących w chwili zawarcia umowy.
  5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania Konferencji w dowolnym czasie. O odwołaniu Konferencji Organizatorzy poinformują na stronie internetowej www.peopleinnovation.pl.
  6. W przypadku odwołania Konferencji z przyczyn zależnych od Organizatora opłata za bilety zostanie zwrócona Uczestnikom na wskazany w trakcie rejestracji rachunek bankowy w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia odwołania Konferencji.
  7. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  8. Postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego lub Uczestnika będącego Konsumentem, przysługujących mu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności na mocy przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego regulaminu z przepisami, o których mowa w niniejszym punkcie, pierwszeństwo mają te przepisy.
  9. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się również do Kupującego będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), który zawiera Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, gdy jednocześnie z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla takiego przedsiębiorcy charakteru zawodowego. Weryfikacja tego, czy dana czynność ma zawodowy charakter, będzie odbywać się w oparciu o dane z CEiDG w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na podstawie kodów PKD. Wobec kupującego, o którym mowa powyżej nie stosuje się art. 558 § 1 zdanie 2, art. 563 oraz art. 567 § 2 Kodeksu cywilnego.
  10. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd we Wrocławiu, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
  11. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji.